jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Utmaningar med Nina!

Efter skolan cyklade jag hem och väntade på Nina för dem slutade denare än mig och jag orkade inte vänta i skolan! ;)
Så när vi kom hem till henne så gick vi först ut med hundarna. Dem passar en och har köpt en ny jättesöt valp! :')
Så när vi varit ute med dem så gjorde vi utmaningar! ;)
Vi hoppade på ett ben och drack ett glas vatten det gick sådär vi spottade typ ut halva sen stod vi på händerna och drack ett glas vatten jag klarade fyra klunkar sen orkade jag inte stå längre och Nina klarade två och en halv för hon spottade ut halva den sista haha! ;)
Sen skulle vi fortsätta göra såna grejer men vi han aldrig det för vi åt srn fastbade vi vid tvn med hundarna och deras valp Zoey (vet inte hur dem stavar det) men hon somnade på min mage sen ramlade hon ner brevid mig i soffan! :')





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0