jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tre prov!

Första veckan efter lov och fick reda på att man ska ha två prov imorgon i tisdags. Lite sent att komma ut med det men jag har pluggat igår efter skolan och idag så nu hoppas jag att jag kommer ihåg det tills imorgon! ^^
Sen på fredag ska vi ha musikprov men det kan man kanske inte kalla prov.
När man pluggar måste man äta något gott, annars är det inte kul att bara sitta där och läsa massa skit!
Så tog min glass. Inte den godaste smaken för jag hatar vanilj och det är typ någon vanilj/kolaglass med typ center i. Men man får ta vad som finns när den inte har min favorit..! :(

Kommentarer
Postat av: Ida

helt rätt! man måste ju belöna sig själv lite grann. ;)

Svar: Det bästa sättet att plugga bra! ;)
Cornelia Hartsmar

2014-04-23 @ 22:42:01
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0