jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Sista dagen på lovet!

Sista dagen på lovet nudå! Det är hemskt men snart är det valborg så då är vi lediga två dagar sen har vi väl någon mer ledig dag och om 52 dagar är jag borta från Sverige i en månad! :D
Så Fame får lite semester hon med och får träffa sin gamla kompis. För antagligen ska Balder stå i sommarhagen med Fame! :)
Längtar tills man kan gå med shorts och ett fint sommarlinne i 35° värme, bara kunna gå rakt i poolen utan att stanna för det blir kallt på magen! ;)
Men det bästa som finns där är affärerna och maten! Det första vi alltid beställer hem när man kommit in i huset vi bor i är TacoBell! Man kan välja på tacos eller burritos. Jag brukar ta en burrito med kycklingbitar i, det är typ kycklingkuber och sallad och lite annat! Det är det bästa man kan äta efter äcklig flygplansmat!
När vi ätit och sovit så kör vi till Target eller Walmart och handlar allt som vi behöver för vi tar inte med tandborste och vanlig borste och parfym och sånt eftersom det är billigare grejer där! ;)
Men nu ska jag inte skriva om mat eller affärer mer utan ska faktiskt sova eftersom jag måste upp imorgon! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0