jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

My och Fame!

Efter skolan följde My med mig hem. Det var första gången hon var i mitt hus så det var lite kul! ;)
Sen åkte jag till Fame i det underbara vädret men var där lite senare på kvällen för att slippa flugorna. Hon ska skos snart och hennes bakben hade svulnat upp och tyckte jag behövde lite motion eftersom jag ska på konfirmation imorgon så jag inte kan springa på Fiedahl. Så jag gick/sprang en lång runda med henne ut på en fin grässlinga längst en å. Sen kom vi ut på en grusväg när vi var påväg hem så där travade hon och jag fick springa! :)
Vi tog såklart lite mat paus då och då! ;)
(min fina skugga kom med på bild också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0