jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Kyrkan hela dagen!

Gick upp kl 09.00 imorse för att äta, sminka och ta på mig kläder för att gå på konfirmation! Jag var utanför kyrkan runt halv 11 tillsammans med Victoria, Emilia och Felicia för att titta på Olivias och Linnéas konfirmation kl 11.00. Det varade runt en timme med massa psalmer och skit sen gjorde dem någon sån bla bla bla gud välsigna dig, amen grej och tog på deras huvud. Sen fick vi chips och vin. Sen äntligen fick jag träffa Linnéa och Olivia när allting var slut! :D
När alla från den gruppen och alla deras gäster hade åkt hem för att fortsätta med fest så fick jag följa med Felicia, Emilia och My för att dem skulle ta på sig sina koppor. Men efter en stund fick jag inte vara kvar mer för dem skulle öva. Så jag och Victoria satt utanför och solade i typ 45-50 min. Ungefär 20 i två släppte dem in oss så vid kl 14.00 fick vi höra nästan samma sak en gång till i en timme! :D
Emilias, Felicias, Mys och deras grupp var lite roligare för det var musikgrupp så dem sjöng och spelade lite mer än Olivias, Linnéas och deras grupp som var filmgrupp.
Tänkte först också konfirmera mig bara för att få presenter men kyrkan är inte värld så mycket av min fritid sä jag kännar mina egna pengar! ;)
Nu på kvällen blev det mys med familjen till en sådär bra film! (Olivia och Linnéa sitter till vänster på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0