jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

GRATTIS NINA!

Ja jag har blivit sämre på att uppdatera nu under lovet och kan skylla det på pappa för all min tid går åt att tjata på honom att hjälpa mig med designen här på bloggen så det ska vara lite finare att titta på.
Jag vet att jag sa att det skulle vara klart innan mars och nu är det mitten av april men förhoppningsvis är det klart innan sista Maj.
Igår cyklade jag till stallet och red en 5 km lång runda med Sofie cyklandes brevid. Vi red förbi apparpsvallen och sen förbi tegelbruket. När vi red förbi fotbollsplanerna ställde sig två st personer och vinkade till oss.. har ingen anning om vem det var men vi vinkade tillbaka ändå! ;)
Igår till idag sov jag och Natalie hemma hos Nina och hon fyller år idag. Samtidigt som min farfar så GRATTIS PÅ ER!
Jag hoppas farfar har haft en lika underbar dag som Nina eftersom hom var med mig hela dagen! ;)
Imorgon ska jag upp halv 8 för att vara i stallet 9 för om det är motvind måste jag sticka hemifrån halv 9.. Inte mycket till lov men minst en timmes sovmorgon räcker väl!? ^^
Zoey tyckte mer om snörena från Ninas presenter än själva presenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0