jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tagga!

Imorgon går jag upp kl 7.00 för att åka hemifrån kl 8.00 så jag kan vara på Göteborgs galoppbana kl halv tolv (vi kör i god tid för vi hittar inte så bra där!^^). Men sen rider jag typ i 5 min sen väntar man på att dem andra loppen ska bli klara, snackar lite om dem olika loppen och sen åker vi 3 timmar hem igen! ^^ Så kort sagt åker tre timmar dit är där i ca en timme, åker hem i tre timmar! ;) Jag är inte nervös utan det kommer så i sista minuten innan man går upp på banan. "tänk om jag inte får stopp på henne när vi ska galoppera till start eller efter mål" eller "tänk om jag rider för nära en häst så den sparkar Kira och jag ramlar av" asså sånna dumma grejer snurrar typ i huvudet!

Ja den andra händelsen på bilden där det står eller ska stå Herkules Jägersro är en liten ponny jag ska rida på en träningstävling så han kan komma igång lite sen ska vi se ifall det är intressant för Natalie att ta över! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0