jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Omg Lilla My idag!

Först i skolan på sista lektionen var jag jättetaggad inför ridningen för vi skulle få nya hästar ovh jag hade önskat Lilla My!! När jag kommer dit så tittadr jag på listan och jag fick Lilla My!!!! :)
Jag åkte med emelie dit så vi kom ca en timme innan vår lektion började så vi hade mycket tid att borsta och fixa med våra hästar! När vi borstat våra hästar så frågade vi ifall vi fick borsta Dana, så det gjorde vi tills hon glänste!! :) När vi red gick det riktigt bra jag bara älskar henne först så är ho jättefin sen i mitten av öektionen blir man nästan trött på henne för hon bara skuttar runt men sen i slutet av lektionen så blir hon den bästa igen!! ^^ Vi gjorde lite bomövningar sen hoppade vi ett litet kryss och det gick jättebra! :) Eller ja jag vet inte hur det såg ut men det kändes bra och jag log riktigt efter lektionen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0