jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Minikväll med Amanda!

Ja idag efter skolan skulle jag egentligen rida Fame för jag rider henne varje tisdag men pappa åkte till Stockholm idag och mamma skulle på nåt föräldramöte. Så jag hade kunnat cykla dit men det regnade och Sofie hennes riktiga ägare e så snäll så hon fixar det! :)
Så medans mamma var borta kom Amanda hem till mig så vi gjorde pizza och tittade på tv. Efter pizzan gjorde vi lite popcorn och såg en halv film för sen skulle hon hem så vi hann inte se hela! ;) Så innan Amanda kom hade jag verkligen inget att göra så jag ritade och jag ska börja satsa på konst istället! Såhär ser mitt mästerverk ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0