jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Dubbellektion

Eller ja dubbel och dubbel jag hade en timmes paus mellan. För i lördags kunde jag och Emelie inte rida för vi var så många där så vi delade upp oss i två grupper så några red förre och några efter och vi blev i gruppen efter. Men vi skulle bort så vi fick rida idag istället, Elisabeth är alltid så snäll!! :D Så första timmen red jag Danny gick ganska bra blev bättre mot slutet. Sen red jag Lilla My på min vanliga lektion kl. 7-8. Vi hoppade bana och det gick jättebra! Såfort hon ser hinder eller ja bommar så blir hon en helt annan häst. Man kan inte låta bli att älska henne! ;) Bild på Danny sen Lilla My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0