jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Contryfestival!

Idag efter jag varit på Fiedahl åkte vi till en contryfestival! Det var inte så stort men såååå mycket fina hästgrejer! ^^ Dem hade ju mest westerngrejer så har faktiskt beställt eller vi ska göra det imorgon ett "schabrak" vet inte riktigt vad man ska säga äähh vi kallar det filt! ;) för dem hade bara storlek full ute men man kunne beställa ponny på nätet så det ska vi göra! :) Sen åt jag glass och drack en övergod dricka som jag dricker typ varjedag när vi e i USA för den finns inte i Sverige utom i en butik i malmö ja den butiken ligger nog på fler ställen men närmast mig! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0