jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Barbacka, hoppning!

Yeeay vi hoppade barbacka idag och jag hade Lilla My. Först trodde jag att jag skulle flyga två meter upp i luften när hon hoppade och sen ner på marken men tyvärr blev det ingen kaka. ;) För när det är lite lägre hinder brukar hon gå av med alla fyra ben samtidigt, lite som en känguru men så fort man sitter barbacka så landar hon riktigt på marken och trippar inte lika mycket som med sadel. Hon blir en helt annan häst och hoppar så jävla fint!! :') Vi har en grupp på Facebook och idag var typ första gången vi kom ihåg att vi skulle ha ett foto på oss alla, så jag sa till Elisabeth om vi kunde ta efter lektionen och det skulle vi göra men jaa det blev inte så mycket av det! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0