jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Träning med Kira på jägersro

Igår när jag kom hem från Fiedahl så åt jag en bit pizza. Sen kom Amanda hem tll mig för hon skulle följa med mig till Kira, till jägersro.
 
Såklart började det regna när jag skulle rida men det slutade när vi kom fram till banan! :)
Jag red två varv på ascot banan, efter andra varvet blev hon väldigt svettig för då ökade jag på henne lite på raksträckan.
 
Det var väldigt läskigt där banan byttade staket tyckte hon. ;) Hon stannade upp helt, sen galopperade hon lika lågsamt så hon lika bra kunde trava men hon saktade aldrig ner helt utan höl det tempot hella rundan! ;)'
 
Hon fick sova över på jägersro för Sandra hennes ägare går i någon steg 1 kurs på jägersro igår och idag så då stanade dem över från igår till idag. :) Så från 7.00 till halv fem stod hon helt själv i stallet, vid fyra var jag och Amanda där och lämnade min hjälm och väst men sen gick vi igen. Vid då halv fem så kom det tre andra ponnysar som ska vara med och tävla idag en a-ponny och två b-ponnys. :)
 
Kom gärna och titta det är från 15.50 till 16.25 men innan det så är det stora galoppen från 12.45 och frammåt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0