jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Träning inför tävling!

Om en vecka fyller jag år. Om 8 dagar ör det dressyrtävling och om 9 dagar är det galopp på jägersro, jag ska rida Kira! :)

Men jag hittade iallafall det programmet vi ska rida, men det var inte så svårt! ;) Jag sökte bara på Youtube och om ni också vill se det så kan du söka på Dressyrprogram LC:1. Sen tog jag bara första som kom upp. Efter jag tittat på den skrev jag upp allt pch ritade igenom det! ;) Hade tänkt rida det med Fame nu när vi har lov innan den är.
Ja det är en ganska lätt klass men den ska passa alla och ja dressyr är inte riktigt min grej! ^^ Plus det är bara en träningstävling = plus för mig! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0