jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tjejkväll!

Igår sov jag med Olivia och Amanda hemma hos Olivia till idag då. Vi stack till ica och köpte godis först men såklart tog mamma ut mitt kort från min jacka så Olivia betalade mitt godis men hon ska få pengar nästa gång vi ses. När vi var på ica stannade både Amanda och Olivia och dräglade över Ben & Jerry's såklart! ^^

Hemma hos Olivia sov vi i vardagsrummet, jag och Olivia sov i soffan och Amanda på golvet med två madrasser tillsammans med Olivias hund! ;)
Vi kollade på 2 filmer, kommer inte ihåg vad dem heter för dem var inte så bra! ^^ Men sen på morgonen kollade vi på Dumma mig 2 den var mycket bättre! :)
Ja vi har bara legat i soffan hela dagen idag och kollat på olika videoklipp på Youtube och PLL! :) (snodde några bilder från Amandas blogg som ni borde läsa)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0