jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Skogen imorgon sen ner till banken!

Jippi vi ska till skogen imorgon för att orientera!! WOHO!! Fy fan det ända jag kommer göra e att gå vilse och frysa! ;) Jag är bra på att orientera när jag får använda google maps men ännu bättre på att gå vilse! ;) Jag gick vilse i Svedala! Sedala är världens minsta by där jag själv bor och jag gick vilse.. HUr fan lyckas man med det! ^^ Men jag hoppas jag hittar tillbaka till bussen sen för efter skolan ska jag och mamma ner till banken så jag äntligen kan få mitt baknkort! :D Jag har inte fått min månadspeng på 4 månader nu för jag skulle få dem pengarna sammtidigt jag får kortet plus att jag fyller år om 30 dagar då jag kommer bli rik!!!! ;) Sen nästa dag komer jag ha typ 13 kr kvar för jag har planerat en sak men det kan jag inte skriva för om den personen läser det blir det inget kul! ;)
HAHAHAHA Min kusin hittade denna gammla bilden på mig i sin dator hahaha!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0