jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Kira på travet!

Idag red jag bort till travet och Sandra cyklade med på sin jättefina cykel! ;) När vi kom fram förklarade Sandra var jag skulle rida sen red jag fyra varv runt hela. Jag skrittade lite i början sen travade jag halva och galopperade halva eller lite minde än halva. Banan är ca 1000 meter så jag red ändå 4 km och Kira blev svettig under sista varvet, själv blev jag svettig redan efter ca två varv! ;) Jag kommer sakna hennes galna hund Falcon och hans pussar eller nä pussarna och hans små attacker klarar man sig nog utan! ^^







Kommentarer
Postat av: Sandra

haha så söt/ful falcon e XD

Svar: Ja det är kanske inte dem bästa bilderna men i verkligheten och på andra bilder är han jättesöt! :)
Cornelia Hartsmar

2013-10-15 @ 15:42:43
URL: http://princessofla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0