jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Innan ridningen!

Innan jag skulle till stallet var jag ju tvungen att äta och det var assäcklig mat i skolan det var typ falokorv med rotmos! :( Jag äter typ ingen mos av något slag, jo äpplemos är gott och om det verkligen inte finns något att äta och jag är så hungrig så jag kommer dö, då kan jag äta potatismos! ^^ Falokorv är bara konstigt. Asså skolans korv iallafall det rinner typ vatten ur den när man ska dela en bit och det är inte så att dem delar dem i sånna runda skivor utan dem har tre stycken ihop lagade där alla gräver ur! Hur trevligt är det att se? Man tror ju den ska få ben och springa iväg.. Nä man asså tänk er själva! :/ Men så när jag kom hem var jag väldigt hungrig så då åt jag väldigt mycket! ^^ En talrik gröt med äppelmos till sidan, en muffins, ett glad juice och en liten sån färdig burk grej med yoghurt fast den åt jag innan jag fotade! ^^ (en muffin är min systers)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0