jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Inga popcorn!

Det blev inga popcorn för jag åt först pastasalad sen kom pappa hem så han kunde köra mig till Fame.
Det är inte så kul att blåsa iväg åt fel håll när man cyklar eller få något skräp i huvudet, fast det var ju mycket värre igår! ;)
Jag tänkte först rida en liten runda men när jag väl var där började det blåsa och regna som fan så jag sket i det. Jag borstade henne ordentligt och fixade allting lugnt istället. Det ända som fattades var vatten.. Den svarta grejer som man vrider på var borta, jag letade överallt på marken eller nära där den ska sitta men jag hittade inte den så antingen har dem tagit in den för att den inte skulle riskera att blåsa bort eller så blåste den bort inte vet jag. Men när pappa hämtade mig hade han med sig vår sån svarta grej så jag kunde få vatten till hennes mat och till vattenhinken! :) Det fick bli samma bild på henne som förra gången! ^^ Har fortfarande inte så många bilder på denna telefonen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0