jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Full fart!

Hoppade Lilla my idag på lektionen det var jättekul även om hon inte lyssnade så bra så var jag nöjd! :)Först travade vi fram jättefint så gick det ett varv där hon gick helt underbart sen nästa varv bara springer hon iväg och riktigt tar bettet ifrån mig och det är samma när man hoppar fast när ho vill hoppa så har man ingen chans då kör hon upp huvudet så långt upp det går och bara springer iväg allt vad hon kan! ^^ Det kommer en liten film sen men har inte tid med det just nu! :)Här e en bild på hela gruppen jag längst ut till vänster sen har vi Emelie som rider Elsa efter dem står Amanda på Kalle sen har vi Emilia med Sir Peter och sen L på Grace, N på Wilma och sist S på Gipsy. Jag vet inte om jag får skriva it deras namn så vi kör på bokstäver! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0