jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fixat kort nu! :)

Efter skolan och utvecklinsamtalet åkte vi ju ner till banken och nu har jag fixat en sån kodgrej så nu är det bara att vänta på att kortet ska komma! :) Imprgon är det fredag och jag ska äta SIBYLLA!! :D Sen på lördag ska jag upp tidigt men denna gången ska jag inte till fiedahl utan ett stall i Halmstad! ^^ Jag ska rida kira där nu lördag och söndag så jag ska sova hos kiras supersnälla ägare! Till något helt annat jag skulle ut och fota lite nytt till bloggen och jittade detta ensama lilla biet eller getingen! Och smutset på bilderna är på speglen och inte på mina byxor, ni ser själv att den siter på olika platser på bilderna! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0