jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fiedahl med knattarna!

Imorse vaknade jag två timmar innan mitt alarm skulle ringa och kunde verkligen inte somna om så efter ca en och en halv timme gick jag upp. Gick på toa klädde på mig ridkläder åt frukost och blev körd till stallet! :) Ändå rätt chill morgon! ;)
Det har kommit fler elever till ridskolan och det är ju bra men inte för oss som springer, jo det är bra att få motion men man blir väldigt hungrig av att förts rida på morgonen sen springa sex halvtimmar eller ja vi går ju halva och springer halva kan man säga. Men man börjar bli hungrig runt halv tolv - tolv, det bros på hur mycket frukost man åt, då vet man att det bara är två-tre lektioner kvar men innan var det liksom lektioner till 12 sen blev det en extra ibland nu är där lektioner till 13.00 vet inte när dem börjar, tror dem börjar vid tio. Men på morgonen innan alla vid halv nio, nio rider vi som leder knattarna och som vanligt red jag min galna känguru! ^^ Lilla My hon är så fin att rida när hon gör som man vill, ibland är hon bara pest både i boxen och i ridningen. Sen nästa dag älskar hon alla och e hur glad och och snäll som helst! (har inga bilder idag) :( Ps: som tur e köper dem alltid så jävla mycket mat och kakor så det gör onget att man får vänta då blir det bara extra gptt med mat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0