jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fest igår!

Pappa hade 40 års fest igår så hade inte tid att skriva här! ;) Först var jag på fiedahl som vanligt sen hem duscha, fixa håret, sminka mig och klä på mig såklart!

På fiedahl red jag Lilla My och vi övade på dressyrprogramet, det var bra för jag har önskat henne så behövde träna på det med henne för alla ni som har sett henne när man ridit kanske inte fattar varför jag vill ha henne på en dressyrtävling! ^^




Och nu Festen!
När jag kom hem och fixade allt kom dem första gästerna det var Nina och hennes familj, dem hade Honny med sig (vet inte om jag stavat rätt) men sen så kom det bara fler och fler efter vi ätit, vi åt lite olika grejer. Men efter vi ätit gick jag, nina och två mindre killar in på mitt rum och satte på hög musik och typ bara vände hela rummet upp och ner! ^^
Sen gick vi ut med hunden och alla 7 små barn skulle följa med! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0