jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Efter tävlingen

Efter tävling hjälpte jag till att lasta Kira sen körde vi till Burger King! ;)
Nu sitter jag hemma och mamma överraskade mig med en ny Ben&Jerry's eller smaken är inte ny men hon hade köpt en till för dem andra åt vi ju såklart upp, det är ju de man gör! ^^

Nästa lopp på jägersro är den 3.e November som jag ska rida Kira i så det var på ett sätt bra att jag inte vann idag för då hade jag inte kunnat vara med den 3.e för det är ett Novis lopp, det är ett lopp där man bara får vara med om man inye vunnit någon gång så att dem lite mer nybörjarna ska kunna komma på en bra placering! :)

Filmerna från alla loppen är ute på jägersrotv på Youtube och bilder har jag fortfarande inte fått.
(tröjan är marinblå men den ser svart ut på bilden, den är lite stor men mysig!)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt ridet! Såg loppet på youtube nyss :)

Svar: Hihi tack hoppas du får en häst snart! :)
Cornelia Hartsmar

2013-10-21 @ 12:08:40
URL: http://jockeydream.blogg.se
Postat av: Matilda - Hopp och Galopp!

Bra ridet i loppet men kämpa för att hålla de inre spåren genom att vänta en aning med finishen så får man mer kraft och hästen har lättare att byta galopp.

Svar: Tack för tipset! :) Jag vet att jag kom väldigt låmgt ut och jag försökte komma in igen men hon gjorde inte riktigt som jag ville! ;) Hon vill gärna sticka allt vad hon kan i starten och sen blor hpn trött så jag försökte liksom hålla i henne i början men jag ska testa det du sägrr nästa tävling! :)
Cornelia Hartsmar

2013-10-21 @ 21:15:54
URL: http://ilooksharp.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0