jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Dalva De Oliveira!

Jag är riktigt jävla nöjd med tävlingen idag! :)Det var 1100 m vi red och jag kom tvåa med ca två längder från Madde Jardby, hennes häst kommer jag nog aldrig slå den är helt sjult duktig ja det är ju Madde med! :)Men är ändå nöjd för jag kunde hålla henne i starten och sen öka på upploppet. Innan stack hon iväg, sen på upploppet blev hon trött och kom sist.. ;)Det ända som inte var bra var i starten blev jag trängd av hästen brevid från yterspår men det var inte lönt att lämna in en protest för hon kom ändå inte nära min placering ;) Och i loppet drog Kira väldigt mycket utåt och det gick inte att få in henne hur mycket jag än tog i henne så tillslut struntade jag i det för jag klarade mig bra ändå! ^^ Film lägger jag ut sen och bilder med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0