jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bildbomb på Vellinge Blomman!

När jag kom hem från jägersro körde vi till Vellinge blomman för att titta på jul grejerna och halloween grejerna. Vi köpte några läskiga grejer till trädgården till imorgon och en jättefin blomma till mitt rum! :) Här kommer också bild på mina morgonskor som jag köpte igår! :)Jag kunde inte ta bilder i halloween gången för det var för mörkt och det blev inga bra bilder men det var jättefint där inne. Dem måste bli lite bättre på att skämmas. Jag blev red en gång och det var för att en spindel studsade ner på mig! ^^(bilder på halloween dekorationerna kommer imorgon när vi satt upp dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0