jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bara älskar halloween!

Halloween är nog en av dem bästa dagarna att fira! Detta kommer låta lite dumt men det är ganska kul att skrämma barn, för vi pyntar huset med massa grejer sen är alla utklädda i familjen utom mamma några år ^^ men sen har vi typ sån läskig musik på utanför och detta året ska vi fixa gravstenar till trädgården om vi hinner fixa dem! :) Men vi sätter typ ut sån rökande gryta och smindelnätt och massa grejer!

Själv har jag börjat sminka folk till halloween. Eller jag såg några videos med olika sår och sånt man kunde göra i ansiktet av typ vax så när jag kom hem från Olivia rotade jag igenom hela halloween-lådan och tillslut hittade jag nästan allt smink det var några ansikts färger och sånt som saknades! :)

Testade först något lite enklare på mig själv så jag kunde se om det verkligen gick att göra och ja själv är jag ganska nöjd glömde bara att ta foundation innan jag la vax men när jag fixade min syster blev det bättre. Det är lite lättare att jobba med det i ansiktet! :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blev skit bra ju!!

Svar: haha Tack! :)
Cornelia Hartsmar

2013-10-29 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0