jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Anny och Fame!

Ja idag cyklade jag ut till Fame så jag var där vid kvart över tre ca. När jag kom dit så borstade jag henne snabbt och sadlade och precis när jag fått på tränset kom jag på att hon ska ha lindor så det var bara att sätta fast henne igen och börja linda! ;) Sen red jag ut för att möta Anny! :) det var jättelänge sedan vi träffades så vi red i ca en och en halv timme för vi skrittade väldigt mycket så det tog lång tiid! Fame var jättefin idag hon gick till och med ner på tygel någon gång och det gör hon aldrig hur mycket jag än försöker då höjer hon bara huvudet ännu mer.. Men idag gick hon jättefin! :) Så när jag kom tillbaka till stallet var kl. halv 6 och jag red ut halv 4! Det tog lite mer än en halvtimme att rida dit och hem. Sen skulle jag bara mocka och fixa lite i stallet. Nu var dags att cykla hem igen. Jag kom hem typ 10 i 7 så åt jag potatisbullar med bacon och efter det pluggade lite spanska för att sen tving mig själv in i duschen! ^^ Ja jag hatar att gå in i duschen men sen när man väl står där under det varma vattnet så är det ganska härligt ändå! ^^ Jaha nu ligger jag i min säng och har precis sett det där programmet med Johan Glans när han är präst och programmet efter det nu glömde jag vad det heter men skit samma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0