jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tråkig Söndag som fan!

Hej på er alla umpfalla lej! 
Jag har absolut inget att göra nu jag har bara suttit i soffan med min dator hela dagen. Kollat på lite avsnitt på Pretty Little Liars och Wildfire kommer ut imorgon så då har jag något att göra imorgon iallafall i 40 minuter! ^^ För imorgon är det ju studiodag så det är långhelg och alla är glada över det utom jag för jag har aldrig något att göra på dem dagarna!
 
Men nu sitter jag och tittar på hästar och hittade en jättefin arabvalack den är ca 2 år lite mer vet ju inte exkt när den föddes med den är jättesöt och den är ca 150 så kan inte ha den i ponnygalopp men om ett år kan jag tävla stora galoppen så då jälar! ^^ 
Det är ett bra pris på den också men problemet är att den är i Polen så det kostar ju att ta hit den.. Om den stått i Skåne hade vi kanske kanske kunnat åka och kolla på den! :D
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=771658
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0