jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tittar på en ny serie!

Tittar på en jättebra ny serie eller den är kanske inte så ny men för mig är den för er som är hästintresserade är den nog lite roligare för men den handlar inte bra om hästar så ni andra kanske också tycker om den.
 
"Kris blir villkorligt frigiven under förutsättning att hon börjar jobba i ett stall. Det visar sig snart att hon är väldigt duktig med hästar och speciellt med en särskild häst, Wildfire."
 
 Den går på horse1 men eftersom vi inte har den kanalen kollar jag på datorn. Min faster jobbar på horse1 så jag använder hennes konto att komma in så jag vet inte om det kostar något eller om man kn regristrera sig där eller hur man gör. Jag vet bara att dem har massor av bra serier och program på den kanalen. 
 
Serien som jag tittar på nu och förklarade innan heter Wildfire om ni är intresserade! :) DEn handlar ju såklart om lite western och galoppinrikting också! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0