jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tacos kväll!

Jag och Natalie var ju hemma själva igår så vi tog fram vår stora luftsäng så den satt ihopa med soffan och tänkte sova där. Men sen när mamma och pappa kom hem ville inte Natalie sova där så jag fick hela soffan + en 120 luftsäng att sova på! :D
Problemet var bara att jag vaknade mitt i natten för att luften i sängen var borta eller hälften av luften hade åkt ut så vi får väl köpa en ny! :/
Det var ända skönt att sova där, det var typ som en vattensäng och bara för det så ska jag skaffa mig en vattensäng istället! ;)

Men vid 13.00 åkte vi in till emporia för att lämna tillbaka något till mamma så då gick jag in på BikBok och skulle köpa den tröjan så var den slut!!! :(
Så jävla sur jag blev alla dem tog slut på två dagar!?
Innan vi skulle hem sen fick jag en smothie på den där, ja nu vet jag inte vad det heter men den har typ en jordgubbe som logga och den bar jättegod!
Den drack jag påväg till hööks för vi skulle fixa vinnerjacka och vantar till mig med mitt presentkort. Men såklart fanns jackan bara kvar i XL och M! :( Så nu får mormor köpa den i Lund åt mig för hon bor närmre än vi! :) Så det blev väl bra tillslut! För sen åt vi tacos till middag!
Ååhh juste till frukost fick vi pannkakor så morgon och kväll var ända ganska lyckad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0