jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Studs med Danny

Vi red studs idag och jag har Danny.Det gick sådär i början, jag vet inte varför men jag rider alltid med glappande tyglar nu dem senaste veckorna.. Men efter några språng fick jag till det och jag var så nöjd ja riktigt stolt! :D
Det gick jättebra för Emilia också för hon red Kalle för första gången och man såg på henne att hon var jättespännd men hon hoppade ändå två-tre gånger fast inte studs. Kalle är en ganska stor och stark häst så för att inte vara van så gick det bra. Amanda brukar ju rida honom annars och hon känner honom jättebra nu så för henne går det typ alltid bra när hon rider Kalle! ;) Ja det såg bra ut hos alla! :D
Danny var väldigt hungrig och var inte sugen på att vara fotomodell så ni får stå ut med dessa bilderna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0