jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Stallet, utelåst och ensam kväll!

I morse red jag Fonzie igen. Hans galopp, asså man bara dör! Man bara sitter där och bara följer med helt man behöver typ inte göra någonting! ;)
Men iallafall efter alla knattelektioner åt vi som vanligt mackor och sånt + pepparkakor! ^^ När vi ätit upp kom Emelies pappa och hämtade oss och lämnade mig hemma.
När jag stod vid dörren var det i gen som öppnade och det var låst både uppe och nere. Det är ett ganska stort tecken på att ingen var hemma. Såklart hade dem inte sagt något om att dem skulle iväg så jag hade inga nycklar.. Men vi har våra utestolar kvar eller två såna stora "solstolar" så där satt jag på baksidan i trädgården! Ganska skönt ändå! :p Men efter ca 20 minuter kom dem hem och öppnade dörren!
När vi kommit in och jag hade bytat om och tittat lite på tv så körde pappa och jag för att köpa McDonald's för dem skulle till mormor men jag orkade inte följa med så jag fick en filmkväll med mig själv, godiset och popcornen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0