jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Reflexer is the chitt!

Red Fame i mörkret med massor av reflexer och lampa på hjälmen! ^^
När jag skulle in och hämta tränset så hörde jag Beppe lös på gården. Det tog ett tag sen var han på väg in i stallet jah var precis på väg dit för att stänga dörrarna eftersom Fame stod i gången ville jag inte bli översprungen av en häst! ;) Men jag hann inte stänga dörrarna så han sprang rakt in i repet Fame satt fast i och istället för att repet gick av gick hela grimman sönder! :( Jävla häst den är nog lös minst 2 gånger om dagen eller han en och Fölis en så ja dem borde bäl ha lote mer koll på deras hästar kan man tycka eller sätta upp stycket runt hela paddocken! ^^
När jag kom hem åt jag potatisbullar med bacon! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0