jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Musik imorgon med ny stil!

Varje fredag morgon på elevensval har jag, Emilia, Linnéa, Felicia och Victoria musik. Ja det finns ju fler som har det men vi är en grupp och kag spelar bass, Emilia och Victoria sjunger, Felicia på trummor och Linnéa på piano, så vi ska bara hitta någon på gitarr! :)

Japp nu har jag fixat snedbena igen.
Ja jag har aldrig tyckt mina kläder e fula med jag har alltid bara haft jeans och en tröja.
Om ni tittar in på : www.nattstad.se/AmandaRosvall
så kan ni se hennes kläder. Dem är helt fantastiska och jag kanske inte passar i sånt men jag ska testa iallafall! ^^

När jag kom hem så skulle Natalies kompis precis gå hem så jag värmde bullar i ungen och fixade lite gott till oss! Ibland kan man ju faktiskt vara snäll mot sin syster! :p


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är för söt Cornelia :*

Svar: :)
Cornelia Hartsmar

2013-11-15 @ 08:49:32
URL: http://nattstad.se/AmandaRosvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0