jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Matte och varmchoklad!

När jag kom hem så hade min mattebok gått i sönder eller den man skriver i så mamma köpte ett nytt sånt block på väg hem från jobb. Sen hade jag inget att göra så jag skrev av allt i den gamla boken till den nya. Så kag skrev över ca 200 uppgifter sen gjorde jag halva det kapitlet vi är på nu! :) Jag är så duktig för nu kan jag inte skriva alls, varje gång jag tar upp en penna får jag kramp och jag har blåser på alla fingrar typ! ^^

Men då fick det bli en mugg varm choklad så blir allt bra och på kvllen nu hälsade vi på Nina ja för hennes pappa fyllde år idag! Eftersom dem satte upp en sån skylt på vår trädgård så köpte vi polisband och spärrade av hela huset sen satte vi ner vår egna skyllt. Pappa tog bild på det när han var klar för det var typ kl 2 på natten!
;) Men jag lägger upp bild på det imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0