jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Köp från emporia!

Linnet med pärlor uppe från bikbok köpte jag aldrig men jag porovade det och det är jättefint men passade mig inte så bra så då köpte jag en långarmad lite sån tjockare tröja det heter någon specielt men kan inte komma på vad det heter nu! ;) Men den där der står homies på eller jag köpte aldrig den för jag hade inte så mycket pengar kvar men jag ska köpa den imorgon för då skulle mamma in och byta något tror jag så då följer jag med och köper den tröjn! :)                                                                   
 
 
Den här vita lite längre tröjan köpte jag frå cubus den är innte så speciel men mer för att ha en mysig tröja för den är jättemysig!!
 
Vi sa först att vi inte skull handla något på Hollister men sen var jag tvungen att gå in där så vi gick typ direkt till rean och så hittade jag denna. Jag tänkte köpa den i sommras men den var så jävla dyr ja menar 290 kr för en topp! HHmm.. nej. Men så nu kostade den bara 79 kr.
Jag köpte en svart långarmand tröja från cubus där det står "live forever" på den är jätteskön och en bra skoltröja! :)
Köpte också en lite finare tröja från Cubus. Det är typ ett linne med sån volang ner till och spets upptill. Man ser inte så bra på bilderna men ja.
 
Sen köpte jag en grön mjuk tröja från H&M och avsmiinkning men det ar jag inte bild på! ^^
Tillslut så köpte jag sån god yogiboost med massor olika smaker och massor med frukt på! :) Jag tog jordbubb, banan, lemon, skogsbär, melon och choklad. Choklad var inte så god men alla andra smaker är jättegoda eller av dem jag tog. På toppen tog jag bananer, jordgubbar, vindruvor och såna gidisnallebjörnar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0