jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Efter bio!

Efter vi varit på bio skulle vi hem till gamla kompisar till mamma och pappa. Dem har en liten flicka som är typ 3-4 år tror jag och hon är bara för söt!
Varje gång vi kommer dit så ska hon visa sina grejer i sitt rum och hon visar samma saker varje gång men ändå säger man typ "wow vad fiin!" ^^

Vi åt en jättegod kötfärspaj och till efterrätt vanlig gräddglass med olika typ chokladsås, colasås, nugatsås och saltlakrissås. Lakris var faktiskt jättegod. Nugaten smakade lite som sån där nogger-glass.
Sen hade dem skaffat en kanin, jag kommer inte ihåg vad den heter men det var något med Daisy eller nåt liknande.

Och ja filmen var faktiskt bra blir lite mer "barsliga" filmer när jag tittar med Natalie men tycker ändå dem kan vara roliga. Faktiskt jag som ville se denna isället för det regnar köttbullar 2. Så det fick bli Turbo! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0