jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Äntligen 14 år!

Fyller år idag och det gör också en tjej som heter Victoria och en som heter Jasmine. Men det läskiga är att kag och Victoria går i samma klass fyller år på samma dag, på samma sjukhus men jag är en timme äldre! ;) Men här är mina presenter! :) Ett armband. En tävlings tröja från hööks. Ett presentkort på 500 kr till hööks. Den bästa presenten en VS väska med tre olika produkter från pure seduction kollektionen. En body lotion, en body wash och en fragrance mist alltså body splash. Till sist fick jag en julgran i glas från min syster tillsammans med ett fint kort! ;) GRATTIS TILL ALLA SOM FYLLER ÅR IDAG! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0