jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Vi börjar med Göteborg!

 Ja som ni vet var vi ju i Göteborg och tittade på horse show. :) Innan det gick vi på mässan och viträffade först Tobbe Larsson efter det kom Nellie Berntsson så vi fick deras autograf! Sen gick vi vidare och hittade en galoppshop och hittade en jättebilig galopphjälm och massa fina säkerhetsvästar. :) Sen var det dags för showen och fy fan vad alla skrek!! Speciellt när det kom en från Sverige visst jag skreklite grann när Sverige låg etta men inte hella tiden som dem som satt bakom mig asså jag skojar inte jag blev fan döv! Men iallafall så när allt var slut åkte vi till vårt hotell  och ja juste på mässan så köpte jag och min syster vars en bok från Pia Hagmar och hon signerade den kanske inte så stort men det var lite kul för jag har bara massa gamla hästböcker från henne så ja! ;)  Men ja sen när vi vaknade nästa dag så gick vi ner, åt frukost tänk er gratis färdiglagad hotell frukost eller ja gratis och gratis men det ingick. Efter frukost var det att dra till Ullared! Där köpte jag en ny ridtrjöja, ett par strumpor som matchar till mina röda ridbyxor och till sist chaps till galoppen inte jättefina men dem är perfekta till galopp! :)
Bilder kommer för dem är på min mobil! om ni vill se vad jag köpte äns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0