jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Nu satsar jag allt på galoppen!

Just nu gör jag allt för att få tävla i ponnygalopp jag trodde jag hade hittat en perfekt ponny eller ja jag har ridit på henne innan och hon har eller är fortfarande min favorit bebi men så slutade hon gå på ridskolan antagligen för att hon inte trivdes så då börjde hon sparkas och bitas och ja var väldigt jobbig att hantera. Men så frågade pappa ifall jag fick tävla henne, för hon har ju visat att hon e snabb ;) men så sa min tränare att hon skulle prata med sin mamma som också sköter stall och hästarna där och tänka på saken. Men det blev inget med det. :( Men iallafall så sa hon att jag kanske skulle få tävla en jättegullig svart ponny fast jag tror inte det kommer bli något det heller så om ni har någon b-ponny att låna ut till ponnygalopp så komentera jättegärna! För nu är jag nästan desperat efter en ponny asså! ^^
Det är Dana på bilden och det var hon jag skrev om först! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin häst! :)

Svar: Aa! :)
Cornelia och Matilda

2013-05-02 @ 19:36:08
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Annika

Söt bild :)

Svar: :)
Cornelia och Matilda

2013-05-04 @ 17:24:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sofie

Denna kanske är något för dig? :)
http://www.blocket.se/malmo/Medryttare_bponny_46846129.htm?ca=23_11&w=0

Svar: Tack så mycket har varit inne och kollat på den innan den är sjukt söt! :)
Cornelia och Matilda

2013-05-04 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0