jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Min dag med underbara Nejja!

Jappsi som ni alla vet så har Matilda tagit en paus så tänkte byta header medans hon inte bloggar här. Är det någon som har några fina tips så bara skriv på i kommentarerna! ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓Aa det var nog allt eller juste min dag kanske ni vill veta lite mer om..Alt började för länge sedan.. Ne vi kör den korta versionen. Jag var med Nejja idag. Hon hade aldrig varit hos mig innan så jag visade henne runt och sen satt vi och pratade lite och åt såklart. Efter vi ätit tittade vi lite på tv, eller ja samtidigt som vi åt också! ;) men iallafall.. efter det gick vi in på mitt rum för att plugga för ja jag har ju spanska till imorgon och hon har franska! :) så vi jobbade i typ sådär två minutet sen började vi prata igen om alltmöjligt. Efter en stund satte jag mig brevid henne istället för hon skulle vissa mig ett par skor/klänning och då plingade det i telefonen.. det var hennes kille så jag tpg såklart telefonen pch började skriva med honom. Sen skrev han något som var jättekul så jag skrattade så mycket så jag ramlade ner från sängen och slog huvudet i golvet så skulle Nejja såklart spela in allt och skicka det till honom men vafan gör det egentligen jag skämer typ ut mig varje dag i skolan när jag e med Nejja och honom så aa.. Min dag var lite granne wild and crazy! ;)ja juste sen nu ikväll så tittade jag på ety program så kom denna tanten upp det än mormor/farmor till en flicka dom varit kidnappad i 10 år av en 52 årig man så ni kan ju tänka er själva vad han gjort... men även om det är en jättehemsk grej så kan man inte ta det på alvar när den där kommer upp på tv och man får reda på att det är en tant!!!! hahahahahaha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0