jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Min dag idag!!

Först på morgonen började skolan med slöjd där jag gör en jockey dress det kommer bild sen den är guld och svart med en stjärna bak och en fram på rygg och mage! :) Srn fortsatte skolan tråkigt som vanligt men så jävla härligt väder!! efter skolan följde jag med Amanda och Linn hem till Amanda så tog dem på sina skolavslutnings klänning så fotade jag och om ni vill se hur bilderna blev så gå in på:www.nattstad.se/thatwedo.seEfter det åkte jag till stallet och red bästa ponnyn. Har inte varit hoss henne på en och en halv vecka tror jag så ja hon var lite pigg! ;) Hon till och med bockade! hon är typ 90 människoår och 30 hästår och beter sig som en 8 åring haha ;) efter det var det hem och duscha sen äta och nu käka choklad! yey!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0