jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Galoppen igår!

igår så red vi ju galopp och Matilda kom ändå så hon tog min häst! :( skulle ha haft Popeye men när jag sa att Matilda slulle komma så då fick hon Popeye och jag fick Mynta istället men det var bra för Mynta var jättefin. Vi red på rakan. Vår tränare red med på Mikado, Anny red på Chao (stavning), Matilda red på Popeye som sagt, jag red på Mynta och Olivia red på Boss. När vi gick ut på rakan pch skulle börja galoppera så började Boss bocka och Popeye och Chao stack efter Mikado men jag försökte vara kvar hoss Olivia så att inte Boss skulle flippa ut helt! ;) Det gick jättebra tills Mynta tyckte att hon hade kommit för långt bak då kunde jag inte hålla henne så då sprang hon ifatt dem andra. Men annars var jag jättenöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0