jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fame idag och igår!

Igår så red jag Fame och min kompis följde med mig det gick jättebra tills vi tog fram två bommar som jag skulle trava över. Jag satte dem som ett V så när man vänder snettigenom rider man lixom över dem. Men ja när vi tog fram dem så blev hon lite stirrig.. hon trodde antagligen att vi skulle hoppa så när jag ridit klart så hade hon fortfarande massor av energi så vi satte upp ett minikrys på typ 20 cm så hoppade jag det en gång med henne och man kände skillnad på henne för hon var jättenöjd med sig själv och lyssnade på mig lite bättre. Men sen kom vi till avskritningen och när jag hade ett varv kvar sådär så satte jag mig i damsadel och precis när jag tänker vända in för att hoppa av så bara flyger hon iväg åt andra hållet och innan hon gör drt så tänkte jag ju hoppa av så hon föyger åt ett håll och jag gjorde magplask i marken samtidigt som jag sjunger " i belive i can fly..." lite kul där.. ;) ja ni får reda på vad jag gjorde idag i nästa inlägg för annars blir det så mycket i ett inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0