jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Piece of pudding

Urusel rubrik, mm... Fast lite kanske den stämmer, iallafall vad gäller engelska... JAG ÄLSKAR ENGELSKA! Men nu blir det andra bullar, norska! (Oj! Först pudding och nu bullar...)
Har suttit och haft en norsk tv-kanal på den senaste timmen, sådär i bakrunden när jag datar. Fattade nu att den var norsk... Har hänt flera gånger innan att jag har suttit och kollat på något engelskt utan text, typ BBC och sånt, och jag har bara fattat allt och inte märkt att där saknades svensk text. Kommer ju inte vara några problem som helst för mig att åka till England och British Racing School som jag vill göra när gymnasiet ligger bakom mig. Slänger in en "gammal" bild på mig och en av galoppisarna på Vasaholm, Money :)
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0