jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Fame idag!

nu bär det av till Fame min sköthäst eller vad man ska kalla det jag tar hand om henne och rider henne och detta är nog allra första gången jag rider ut på henne själv idag tror jag. jag har alltid haft med mig kompis till henne när jag skulle rida men inte idag hihi jag har även räknat ut att det var 13 månader och 10 dagar sen jag red Fame för allra första gången! jag har haft min 30 åriga sötnos i ett år och en månad och tio dagar!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Verkligen 30 år!? Hon ser mycket yngre ut!

Svar: Vet men hon är faktiskt en gamal tant syns och märks inte men jaja! ;)
Cornelia och Matilda

2013-03-07 @ 19:00:08
URL: http://jockeymupparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0