jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

galoppen

ja matilda skrev ju om allt innan det finns nog inte då mycket att läggabyill utom att när matilda flyger av ser jag Wonder springandes bakom mig så kommer hon ifatt och jag får henne att sakta in men när hon gjort det så tränger hon in mig och fairy in i railen så min fot går mot stacketet pch det låter donk, donk, donk, donk. Det var lite mindre härligt så ser jag Anny på Popeye framför mig och skriker stanna så hon stannar och då stannar Wonder så hoppar Anny av och skulle fånga henne men lyckades inte så jag hoppade av så att Anny kunde hålla min häst så kunde jag fånga Wonder sen gick vi tillbaka och ja då kom Matilda på sin travare haha men det var fel av oss att gå tillbaka med hästarna för vår tränare tyckte att vi skulle fortsätta fram men när jag sa varför vi gjorde så så ville hon inte lyssna så hon skällde ut oss totalt för att vi skrittade på banan. Men om vi hade fortsätt fram så hade kanske Wonder fastnat i tyglarna eller i något annat eller hade hon blivit trött och stannat pch bettat eller något från gräset i kanten eller vänt håll och sprungit åt fel håll så det hade kunnat jända fler saker om vi inte fångat henne men det var ändå fel det vi gjorde så ja man var inte jätteglad när man åkte hem men det är sånt som händer... I think...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0