jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Logga!

Har nu äntligen tagit mig i kragen och gjort tre loggor. Dessa kommer att finnas på mina foton för att ingen ska kunna ta bilderna utan att ge mig nån cred för dom, då detta är något som händer då och då, och det är faktiskt rätt tråkigt då jag har jobbat hårt med bilden, både när jag tog fotot och i redigeringen.
Ger er ett smakprov på "galopploggan"
Har en för hopping och en för andra hästbilder. Imorgon ska jag göra en för de bilder som inte är relaterade till hästar.
Någon som hade velat skriva vad de tycker om loggan? För stor, för liten, för mycket...?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anny

Den e bra 😉

Svar: Tack :D //Matilda
Cornelia och Matilda

2013-06-19 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0