jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Kommer sakna min älskling!

Ja nu när kag ska på ridläger så kommer jag inte träffa min älskling på en hel vecka! Det är helt sjukt! Men aja ska rida hrnne nu in i det sista innan jag åker! ;) Idag skrittade jag långrunda med henne eller ja jag travade vi några uppförsbackar och galopperade i en backe men resten skrittade jag. När jag red så red jag förbi några andra hästhagar och i en av dem var det ett jättegulligt föl! :) Men sen när jag äntligen kom där ifrån för hon blev alldeles till sig precis som om hon sett ett spöke! ^^ så gick hon jättelungt och fint hela vägen hem och det brukar hon inte. Hon brukar hoppa runt som en galen känguru.. När jag kom till stallet släppte jag ut henne i en av dem små hagarna så hon kunde äta sin mat medans jag borstade! :) Sen blev hon fotomodell! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0